Жұмыс жоспары
№ | Название | Скачать | |
---|---|---|---|
Колледждегі псиохологиялық қызмет бойынша 2020-2021 оқу жылына арналған жұмыс жоспары | ![]() |
||
Студенттермен суицидтік іс - әрекеттің алдын алушаралары бойынша жүргізілетін жұмыс жоспары | ![]() |
Колледждегі психологиялық қызмет бойынша
2017-2018 оқу жылы Жаркент
«Бекітемін»
Колледж директоры -------------- С.Н. Темірбаева
тердің психологиялық саулығына жағымды ықпал ету, жас ерекшеліктерінде кездесетін психологиялық сәтсіздіктерді болдырмаудың жолын іздестіру.Міндеті:
Мақсаты:
Студенттер, оқытушылар мен ата-аналарды ұйымдастыру арқылы психологиялық қызмет, оқу-тәрбие үрдісін жақсартуға үлес қосу. Инновациялық білім беру технологияларын қолдана отырып, студент
- Инновациялық белсенді жұмыс әдістері мен нысандарын енгізу;
- Тұлғаны табысты оқыту, дамыту әрі оның әлеуметтенуі мен кәсіби қалыптасуы үшін психологиялық жағдай жасау;
- Оқу-тәрбие үрдісі субъектілерінің арасындағы өзара түсіністікпен, өзара әрекеттестікті нығайтуға жағдай жасау;
- Білім алушылардың әлеуметтік маңызды тұлға ретінде қалыптасуына әсер ететін жеке қызығушылықтар мен қажеттіліктерді дамыту;
- Колледждегі оқу үрдісі мен тәрбие жұмысын жетілдіру мақсатында психологиялық зерттеулер жүргізу;
- Студенттер, педагогтар, ата-аналар арасында салауатты өмір салтын үгіттеу және алдын-алу жұмыстарын жүргізу.
Психологиялық қызметтің міндеті:
- Оқу орнындағы ұжымның психолого-педагогикалық дамуына анализ жасау;
- Студенттердің жеке тұлғалық және интеллектуалды дамуына жағдай жасау;
- Ұжым мүшелерімен жеке дара жұмыстар жүргізу;
- Студенттердің өзін-өзі тану, дамыту қабілеттерін арттыру;
- Отандық және шетелдік психология саласындағы жаңалықтар мен жетістіктерді колледж тәжірибесіне енгізу;
- Студенттер мен ата-аналар арасындағы психологиялық білімді таратуға ағарту ісін жүргізу;
- Студенттер мен ата-аналардың әлеуметтік және психологиялық саулығын арттыру, сақтау мақсатында алдын алу, түзету жұмыстарын ұйымдастыру.
ЖҰМЫС ЦИКЛОГРАММАСЫ
Ай /күні |
1-ші аптасы |
2-ші аптасы |
3-ші аптасы |
4-ші аптасы
|
Дүйсенбі |
Өндірістік жиналыс Лездеме сағаты
|
ПЦК отырысының мәжілісі |
Өзара сабаққа қатысу |
Кітапханамен жұмыс |
Сейсенбі |
1 курс білім алушыларымен жоспар бойынша жұмыс |
Жекелеген білім алушылармен жұмыс |
Ата-ана қамқорынсыз қалған балалармен жұмыс |
Психодигностика лық жұмыстар |
Сәрсенбі |
Ата-аналармен жұмыс |
Психологиялық ағарту жұмыстары |
Кураторлар кеңесі |
Кіші педагогикалық кеңес |
Бейсенбі |
Құжаттармен жұмыс |
Әдістемелік кеңес |
Педагогикалық кеңес |
Директор жанындағы жиналыс
|
Жұма |
Жатақхана тәрбиеленушілерімен жұмыс |
Психодиагностикалық жұмыстар |
Жекелеген білім алушылармен жұмыс |
Тазалық күні |
Сенбі |
Ашық есік күні Құжаттармен жұмыс |
Жас мамандармен жұмыс |
Мәдени іс-шаралар |
Психокоррекция лық жұмыстар |
р/с |
Жұмыс мазмұны |
Жұмыс түрі |
Мерзімі |
1 |
Жаңа қабылданған студенттерді психодиагностикалық минимумнан өткізу: - студенттердің отбасындағы материалдық психологиялық –педагогикалық жағдайын анықтау; - студенттермен «Өмірлік қағидалар», «Бізді не қызықтырады?»тақырыптарында сауалнама жүргізу; - студенттердің қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеу. «Сен және сенің жанұяң» тақырыбында сауалнама жүргізу; - студенттердің колледждегі оқу жағдайына бейімделуін зерттеу мақсатында«Колледжге түсу мотивациясы» тақырыбында сауалнама, «Мен студентпін және болашақ педагогпын» тақырыбында тренинг өткізу .
|
Әлеуметтік карта толтыру
Сауалнама
Сауалнама Тренинг
|
Қыркүйек
Қазан
Қараша |
2 |
2 курс білім алушыларын психодиагностикалық минимум бағдарламасы бойынша зерттеуден өткізу |
Сауалнама |
Қараша |
3 |
Колледждегі жетім және ата-ана қамқорынсыз қалған студент балалармен жұмыс ұйымдастыру |
Арнайы жоспар бойынша |
Жыл бойына |
4 |
Колледжішілік есепте тұрған білім алушылардың жекелік ерекшеліктерін анықтау, қосымша жұмыстар жүргізу |
Картотека толтыру, сауалнама, тест, бақылау жүргізу |
Жыл бойына |
5 |
Барлық студенттердің бос уақытының ұйымдастырылуын анықтау |
Сауалнама |
Қазан |
6 |
Топ жетекшілерден сауалнама алу, шағым түскен білім алушылардың жекелік ерекшеліктерін зерттеу. |
Сауалнама |
Жыл бойы |
7 |
«Таза сессия» акциясы аясында жұмыстар ұйымдастыру |
«Сенім жәшігі» жұмысын ұйымдастыру, сауалнама жүргізу |
Қыркүйек,желтоқсан, сәуір |
8 |
3 курс білім алушыларының кәсіби қабілеттерін, икемділігіне зерттеу жүргізу . |
Тест, тренинг |
Желтоқсан |
9 |
Суицидтің алдын алу және болдырмау бойынша жұмыстарды ұйымдастыру |
Арнайы жоспар бойынша |
Жыл бойына |
10 |
Жұмысқа жаңадан қабылданған жас мамандармен жұмысты ұйымдастыру |
Арнайы жоспар бойынша |
Жыл бойына |
11 |
«Мемлекеттік диплом алдындағы тәжірибеге дайынсың ба? 4 курс білім алушыларымен жұмыстар ұйымдастыру |
Сауалнама, тренинг |
Желтоқсан |
12 |
«Сыныптан тыс тәрбие істері тәжірибесінен қандай әсер алдың?» тақырыбында 2 курс білім алушыларынан сауалнама алып, зерттеу. |
Сауалнама |
Қаңтар-ақпан |
13 |
4 курс білім алушыларын «Кәсіби біліктілікті бағалау» тестіне психологиялық тұрғыдан даярлау |
Тренинг, кеңес беру |
Желтоқсан |
14 |
«Факультатив сабақтардың жүргізілуі мен деңгейін анықтау» |
Сауалнама |
Қаңтар |
15 |
Оқытушылардың дарынды білім алушылармен жұмыс қабілетін анықтау
|
Тест |
Қаңтар |
16 |
«Сіз өзгелермен тіл табыса аласыз ба?» қарым-қатынас стилін зерттеу. |
Сауалнама |
Ақпан |
17 |
Оқытушылармен депрессияны анықтауға байланысты Бектің тестін жүргізу. |
Тест |
Сәуір |
18 |
Студенттер арасында суицидтік жағдайға бейімділікті анықтауға зерттеу жүргізу |
Сауалнама, проективті тест |
Жыл бойы |
ІІ. Психологиялық түзету-дамыту жұмысы
|
|||
19 |
Жаңа қабылданған студенттерге колледж ережесімен таныстыру және бейімдеуге арналған «Мен бүгін студентпін» тақырыбында әңгіме өткізу.
|
Әңгіме |
Қыркүйек ,қазан |
20 |
«Мен студентпін және болашақ педагогпын»
|
1 курс студенттерімен тренинг |
Қараша |
21 |
Проблемасы бар білім алушылармен жеке жұмыстар жүргізу. Сұраныс бойынша мінез-құлқы қиын студенттерге арналған жаттығулар ұйымдастыру. Психологиялық түзете-дамыту жұмыстарын, тренингтер өткізу. |
Тренинг жаттығулары |
Жыл бойы |
ІІІ бағыт. Кеңес беру жұмысы
|
|||
22 |
«Қиянат жасамау – адам бойындағы асыл қасиеттердің бірі» |
3 курс студенттерімен тренингтік жаттығулар |
Наурыз |
23 |
«Мен өзімді мақтан етемін» |
2 курс студенттерімен тренингтік жаттығулар |
Желтоқсан |
24 |
Тұлғаны рухани-адамгершілікке қалыптастыру үдерісінде колледж бен отбасының өзара әрекеттестігі |
Кеңес беру (ата-аналармен) |
Мерзіміне қарай |
25 |
Топ жетекшілерін психодиагностикалық нәтижелермен таныстыру. Психокоррекция және арнайы дамыту жұмыстарды талап ететін кеңес беру жұмыстарын ұйымдастыру. |
Кеңес беру |
Жыл бойы |
26 |
Студенттер арасында жүргізілетін экстремизм, лаңкестіктің алдын алу бойынша психологиялық кеңес |
Кеңес беру (топ кураторларымен) |
Қаңтар |
27 |
Суицидті мінез-құлықты қалыптастыруға ықпал ететін факторлардың алдын алу |
Кеңес беру |
Ақпан |
28 |
Кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірімдердің тұлға ретінде қалыптасуына сыртқы ортаның әсері |
Кеңес беру(ата-аналармен) |
Сәуір |
IV. Психопрофилактикалық жұмыс
|
|||
29 |
«Мен сенің армандарыңа сенемін»
|
Ник Вуйчич туралы бейнероликті талдау (1 курс студенттерімен) |
Қараша |
30 |
СПИД - Ғасыр індеті |
Профилактикалық сабақ (медбикемен) |
Желтоқсан |
31 |
Сүйіспеншілік – тіршілік тірегі |
Профилактикалық сабақ |
Наурыз |
32 |
«Қиянат жасамау – адам бойындағы асыл қасиеттердің бірі» |
Профилактикалық сабақ 2 курс студенттерімен |
Сәуір |
33 |
Зорлық-зомбылық, суицидтің алдын алу бойынша лекция |
Онлайн - лекция |
Сәуір |
34 |
«Писатели» бейне фильмін көрсету |
Профилактикалық жұмыс 3-4 курс студенттерімен |
Мамыр |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
|||
34 |
Жылдық, айлық жұмыс жоспарын дайындап, бекіттіру |
Жоспар жасау |
Жыл басында |
35 |
Психологиялық қызметтің ұйымдастырылуы |
Директор жанындағы кеңес |
Қаңтар |
36 |
Кәсіптік білімдерді жетілдіру. |
Үздіксіз, жыл бойы |
Жыл бойы |
37 |
Семинар мен конференцияларға қатысу. |
Жыл бойы |
Жыл бойы |
38 |
Біліктілік курстарынан өту |
Мерзіміне қарай |
Мерзіміне қарай |